מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

הרשמה לאתר

הרשמה לאתר
כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור ההרשמה הנמצא בראש העמוד מצד ימין. השאירו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים. זהו, עכשיו אתם רשומים אצלנו ויכולים להתחבר לאזור האישי שלכם.
האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מידית באמצעות לחיצה על כפתור קופה מהירה שנמצא בעמוד המוצר אותו בחרתם. אנחנו ממליצים לכם להירשם לאתר בכדי שתוכלו לעקוב אחר ההזמנה שלכם, לצפות בהזמנות עבר וכד'.

הזמנות באתר

מי רשאי לרכוש באתר ?
השימוש והרכישה באתר מותר אך ורק לבגירים מעל גיל 18. אם הנך מתחת לגיל 18 אתה רשאי להשתמש באתר שלנו עם הורה ו/או אפוטרופוס.
איך מבצעים הזמנה מהאתר?
כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט או בפריטים שאהבתם, ולשמור אותם בסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו ללחוץ על כפתור הסל בחלק העליון מצד ימין של האתר למעלה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. אם הנכם רשומים באתר – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור בקופה מהירה. בהגיעכם לקופה המהירה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין מעט עד שההזמנה תיקלט במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה וכן קבלה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.
איך יודעים שההזמנה שלי התקבלה?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את סיכום פרטי ההזמנה, לתיבת המייל שלכם.
האם ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי ?
בוודאי .אם הנכם רשומים באתר, תוכלו לעקוב אחרי פרטי ההזמנה שלכם באזור האישי שלכם.
כיצד ניתן לבטל את ההזמנה?
לביטול הזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il. חשוב לציין כי לאחר שסטטוס ההזמנה מתעדכן ל"הועברה לליקוט" לא ניתן לבטל את ההזמנה. אפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באיזור האישי.
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
לא ניתן לבצע הזמנות בטלפון, אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה. תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.
מה עושים אם פריט שרכשתם, אזל מהמלאי?
אם הזמנתם מוצר ובעת הכנת הזמנתכם התגלה חוסר במלאי של אחד או יותר פריטים במלאי, ישלח אליכם SMS עם שם הפריט החסר וכרטיס האשראי שלכם יזוכה עד 10 ימים מיום קבלת ההודעה בסכום ששולם עבור הפריט החסר
איך צוברים נקודות מועדון באתר?
כל הזמנה באתר מזכה ב 10% צבירת נקודות מערך העסקה שבוצעה. הנקודות הנצברות יופיעו באזור האישי לאחר הזדהות כחבר מועדון ולאחר שעסקה בוצעה וחוייבה בפועל.
מתי אחשב כחבר/ת מועדון?
ניתן להצטרף באתר למועדון החברים של nv club באמצעות בתשלום חד פעמי של 29 ₪ לאחר התחברות לאזור האישי. תשלום ההצטרפות יופיע כמוצר בעגלת הקניות כחלק מההזמנה באתר. לאחר שההזמנה בוצעה ולאחר שחוייבה בפועל, תקלט/י כחבר/ת מועדון.
מה זה עסקה בטוחה?
בכל רכישה באתר תקבלו SMS מחברת האשראי. עליכם לאשר את הקוד/קישור שישלח אליכם מחברת האשראי. רק לאחר האישור תוכלו להמשיך ברכישה באתר
למה צריך עסקה בטוחה?
עסקה בטוחה נועדה להגן על האשראי שלכם ולוודא שאכן אתם בעלי הכרטיס ולמנוע שימוש לרעה בכרטיס האשראי שלכם

משלוחים

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע?
אנו מתחייבים לבצע את המשלוח עד 14ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה במייל ע"י שירות הלקוחות בהתאם לשיטות השילוח שבחרתכם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב כי יש לוודא את זמינותכם לקבלת שליח או לאיסוף החבילה מתיבת האיסוף בזמני ההמתנה המקובלים.
איך מבררים את מצב ההזמנה ואת הגעת המשלוח?
לאחר שהזמנתכם לוקטה תקבלו מספר מעקב, באמצעותו תוכלו לעקוב אחר סטטוס החבילה עד הגעתה ליעד. עמוד המעקב אחר משלוחים נמצא בחשבון האישי שלכם באתר.
כיצד המשלוח מגיע אלי הביתה וכמה זה עולה?
משלוח באמצעות שליח: זמן ההגעה עד 14ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. עלות המשלוח: 30 ש"ח. בהזמנה של 199 ש"ח ומעלה - המשלוח חינם.
כיצד משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?
נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.
כיצד משנים כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א-ה; בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.

החזרות והחלפות

אם קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם, תוכלו להחזירו או להחליפו. אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 6 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי.
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
תוכלו להחזיר או להחליף את המוצר בחנויות שלנו - לבירור החנות הקרובה אליכם, עברו לעמוד איתור סניפים. על אף האמור החברה מביאה לידיעת לקוחותיה כי רשת החנויות "דיסני הום" נסגרה ומשכך, מבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, מוצרים מקטגוריה "דיסני הום" שנרכשו באתר האינטרנט אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה אם אתם נתקלים בקושי, שלחו לנו מסר בעמוד צור קשר ונשמח לסייע לכם במילוי ההנחיות או פנו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.
איפה מחזירים מוצר פגום ?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים בצירוף הוכחת קנייה. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

שירות לקוחות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?
תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א-ה; בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.
מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות שלנו פועל בימי א-ה בין השעות 09:00-16:00. נשמח לקבל את פנייתכם.
מהי מדיניות האחריות שלכם?
אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 6 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
איך אוכל לדעת האם המוצר מתאים לחימום במיקרו, מדיח או סוג כיריים?
לאחר קבלת המוצר, חפשו את הסימון על גב האריזה. ניתן לראות לפי הסימון למה מתאים המוצר.

אבטחת מידע

כיצד אתם מאבטחים את המידע האישי שהזנתי באתר?
למידע נוסף על שיטות האבטחה של האתר יש לגשת לתקנון האתר בקישור https://www.vardinon.co.il/terms

חיובים ותשלומים

מה אפשרויות התשלום באתר ?
התשלום באתר אפשרי באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי מתנה או כרטיסים נטענים.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בקנית מוצרים עד לסך של עד 199.90 ש"ח - תשלום אחד · בקנית מוצרים בסך של 200 ש"ח ועד לסך של 299.90 - עד 2 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 300 ש"ח ועד לסך של 499.90 ש"ח – עד 3 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 500 ש"ח ועד לסך של 699.90 ש"ח - עד 4 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 700 ש"ח ועד לסך של 899.90 ש"ח - עד 5 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 900 ש"ח ועד לסך של 1,199.90 ש"ח - עד 6 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 1,200 ש"ח ומעלה - עד 7 תשלומים
כיצד מקבלים חשבונית?
לאחר ליקוט ההזמנה שלכם תשלח אל כתובת המייל שהזנתם חשבונית מס/קבלה על הרכישה.
כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?
בבקשה פנו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.

סגור
Loading
Go back to %1