מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

הרשמה לאתר

הרשמה לאתר
כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור ההרשמה הנמצא בראש העמוד מצד ימין. השאירו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים. זהו, עכשיו אתם רשומים אצלנו ויכולים להתחבר לאזור האישי שלכם.
האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מידית באמצעות לחיצה על כפתור קופה מהירה שנמצא בעמוד המוצר אותו בחרתם. אנחנו ממליצים לכם להירשם לאתר בכדי שתוכלו לעקוב אחר ההזמנה שלכם, לצפות בהזמנות עבר וכד'.

הזמנות באתר

משלוחים

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע?
אנו מתחייבים לבצע את המשלוח עד 14ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה במייל ע"י שירות הלקוחות בהתאם לשיטות השילוח שבחרתכם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב כי יש לוודא את זמינותכם לקבלת שליח או לאיסוף החבילה מתיבת האיסוף בזמני ההמתנה המקובלים.
איך מבררים את מצב ההזמנה ואת הגעת המשלוח?
לאחר שהזמנתכם לוקטה תקבלו מספר מעקב, באמצעותו תוכלו לעקוב אחר סטטוס החבילה עד הגעתה ליעד. עמוד המעקב אחר משלוחים נמצא בחשבון האישי שלכם באתר.
כיצד המשלוח מגיע אלי הביתה וכמה זה עולה?
משלוח באמצעות שליח: זמן ההגעה עד 14ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. עלות המשלוח: 30 ש"ח. בהזמנה של 199 ש"ח ומעלה - המשלוח חינם.
כיצד משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?
נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.
כיצד משנים כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א-ה; בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.

החזרות והחלפות

אם קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם, תוכלו להחזירו או להחליפו. אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 2 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי.
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
תוכלו להחזיר או להחליף את המוצר בחנויות שלנו - לבירור החנות הקרובה אליכם, עברו לעמוד איתור סניפים. על אף האמור החברה מביאה לידיעת לקוחותיה כי רשת החנויות "דיסני הום" נסגרה ומשכך, מבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, מוצרים מקטגוריה "דיסני הום" שנרכשו באתר האינטרנט אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה אם אתם נתקלים בקושי, שלחו לנו מסר בעמוד צור קשר ונשמח לסייע לכם במילוי ההנחיות או פנו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או בוואצאפ 054-8668686
איפה מחזירים מוצר פגום ?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 2 חודשים בצירוף הוכחת קנייה. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

שירות לקוחות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?
תוכלו לפנות אלינו בצ'אט בימים א-ה; בין השעות 09:00-16:00 או בוואצאפ 054-8668686
מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות שלנו פועל בימי א-ה בין השעות 09:00-16:00. נשמח לקבל את פנייתכם.
מהי מדיניות האחריות שלכם?
אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 2 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
איך אוכל לדעת האם המוצר מתאים לחימום במיקרו, מדיח או סוג כיריים?
לאחר קבלת המוצר, חפשו את הסימון על גב האריזה. ניתן לראות לפי הסימון למה מתאים המוצר.

אבטחת מידע

כיצד אתם מאבטחים את המידע האישי שהזנתי באתר?
למידע נוסף על שיטות האבטחה של האתר יש לגשת לתקנון האתר בקישור https://www.vardinon.co.il/terms

חיובים ותשלומים

מה אפשרויות התשלום באתר ?
התשלום באתר אפשרי באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי מתנה או כרטיסים נטענים.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
בקנית מוצרים עד לסך של עד 199.90 ש"ח - תשלום אחד · בקנית מוצרים בסך של 200 ש"ח ועד לסך של 299.90 - עד 2 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 300 ש"ח ועד לסך של 499.90 ש"ח – עד 3 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 500 ש"ח ועד לסך של 699.90 ש"ח - עד 4 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 700 ש"ח ועד לסך של 899.90 ש"ח - עד 5 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 900 ש"ח ועד לסך של 1,199.90 ש"ח - עד 6 תשלומים · בקנית מוצרים בסך של 1,200 ש"ח ומעלה - עד 7 תשלומים
כיצד מקבלים חשבונית?
לאחר ליקוט ההזמנה שלכם תשלח אל כתובת המייל שהזנתם חשבונית מס/קבלה על הרכישה.
כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?
בבקשה פנו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 או בוואצאפ 054-8668686
האם ניתן להשתמש ביותר מקוד קופון אחד באותה הזמנה?
לא ניתן לממש יותר מקופון אחד בכל עסקה

סגור
Loading
Go back to %1