שאלות ותשובות

הרשמה לאתר

איך נרשמים לאתר?
כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור ההרשמה הנמצא בראש העמוד מצד שמאל. הזינו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים.
זהו, עכשיו אתם רשומים אצלנו ויכולים להתחבר לאזור האישי שלכם. תוכלו גם לבצע הרשמה בסיום הזמנתכם באתר.

למה כדאי לי להרשם ?

לאחר ההרשמה תוכלו להיכנס לאיזור האישי שלכם לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את הפריטים שאהבתם שנשמרו.


האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מידית באמצעות לחיצה על כפתור קופה מהירה שנמצא בעמוד המוצר אותו בחרתם.

הזמנות באתר

מי רשאי לרכוש באתר ?
השימוש והרכישה באתר אפשרי אך ורק לבגירים מעל גיל 18. אם הנך מתחת לגיל 18 אתה רשאי להשתמש באתר שלנו עם הורה ו/או אפוטרופוס.


איך מבצעים הזמנה מהאתר?
כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט  שאהבתם, ולהוסיפם לסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו ללחוץ על כפתור מעבר לקופה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. אם הנכם רשומים באתר – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור בקופה מהירה. בהגיעכם לקופה המהירה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין מעט עד שההזמנה תיקלט במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה וכן קבלה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.

איך יודעים שההזמנה שלי התקבלה?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את סיכום פרטי ההזמנה, לתיבת המייל שלכם. אם הנכם רשומים באתר, תוכלו לעקוב גם אחרי פרטי ההזמנה שלכם באזור האישי שלכם.

כיצד ניתן לבטל את ההזמנה?

קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם? אין בעיה

לביטול הזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון  077-6149414 או במייל Here4u@vardinon.com

מה הם הדרכים לביטול עסקה?

ביטול רכישה יעשה באמצעות מסירת הודעת ביטול  במסגרת תקופת הביטול

בהודעה יש לכלול את שמך,מספר תעודת הזהות שלך ופרטי העסקה אותה תרצה לבטל וזאת בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן

  • בעל פה – בטלפון מס' 073-2111400 ו/או במסירת הודעה בחנויות ורדינון.
  • בדואר רשום – לכתובת רח' הרב שלום שבזי 26, ראש העין 4802126 (לידי שירות לקוחות).
  • בדואר אלקטרוני– לכתובת דוא"ל של שירות הלקוחות של החברה  here4u@vardinon.com
  • בפקס – למספר פקס 077-6149415.
  • באינטרנט – באמצעות הקישור הייעודי המופיע בעמוד הראשי של אתר האינטרנט תחת הכותרת "צור קשר". ובחירת נושא הפנייה- ביטול עסקה.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
לצערנו לא ניתן לבצע הזמנות בטלפון, אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה טלפונית וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה.

תוכלו לפנות אלינו בטלפון  077-6149414  או במייל Here4u@vardinon.com.


מה עושים פריט שרוצים, אזל במלאי?
אם הזמנתם מוצר ולאחר ההזמנה התגלה חוסר במלאי, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו עמכם קשר, לעיתים נוכל לחדש את המלאי ותוכלו לבחור להמתין, או לחילופין לבטל את ההזמנה ללא עלות דמי ביטול.

משלוחים

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אלי ?
אנו מתחייבים לבצע את המשלוח בתוך 7 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה במייל ע"י שירות הלקוחות בהתאם לשיטות השילוח שבחרתכם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב כי יש לוודא את זמינותכם לקבלת שליח או לאיסוף החבילה מתיבת האיסוף בזמני ההמתנה המקובלים.


איך מבררים את מצב ההזמנה ואת הגעת המשלוח?
לאחר אריזת ההזמנה, תקבלו מייל עדכון ובו מספר מעקב, באמצעותו תוכלו לעקוב אחר סטטוס החבילה עד הגעתה ליעד ישירות מול חברת המשלוח שבחרתם בעת ההזמנה. 


האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
כן בוודאי . תוכלו לאסוף את המשלוח בעצמכם מהחנות הראשית שלנו. כתובת החנות: רח' מגשימים 20, מרכז מטלון, פתח תקוה.
במידה ותבחרו בשיטת איסוף עצמי , הודעת SMS תשלח אליכם לנייד ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

כיצד המשלוח מגיע אלי הביתה וכמה זה עולה?

אפשרויות המשלוח לבחירתכם:  

משלוח באמצעות שליח עד הבית:  זמן ההגעה עד 7 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.

עלות המשלוח: 25 ש"ח. בהזמנה מעל 149 ש"ח ומעלה - המשלוח חינם.

משלוח באמצעות BOXIT: החבילה תגיע לאחד מתאי המשלוח של BOXIT או לחנויות לפיזור חבילות באיזור מגוריכם, לפי בחירתכם בעת ההזמנה.

זמן ההגעה עד 7  ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. 

עלות המשלוח: 15 ש"ח. בהזמנה מעל 149 ש"ח ומעלה - המשלוח חינם.

כיצד משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?
נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. לשינוי בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון  077-6149414 בימים א-ה בין השעות 09:00-19:00  וביום שישי בין השעות 09:00-14:00 או במייל Here4u@vardinon.com.

כיצד משנים כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה.
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון  077-6149414 בימים א-ה בין השעות 09:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00-14:00 או במייל Here4u@vardinon.com.

מבצעים בורדינון

מבצע קנה קבל

ההנחה תופיע בעגלת הקניות. ההנחה לא תינתן על פריט אי זוגי שהתווסף לעגלה, אז אל תשאירו פריט בודד בצד.

ההנחה היא על המוצר הזול מבין השניים.

זוג מוצרים ב X ש"ח

ההטבה ניתנת על זוג פריטים בלבד, לא תינתן הנחה על פריט שלישי. מחיר המבצע יתעדכן בעגלת הקניות.

 הנחה ברכישה מעל סכום X ש"ח

ההנחה לא תינתן על מוצרים עם מחיר מיוחד ותתקבל לאחר סיום בחירת המוצרים והוספתם לסל הקניות.

מחיר המבצע יתעדכן בעגלת הקניות.

מחירי מבצע

מוצרים בעלי מחיר מיוחד לא יקבלו הטבות נוספות מעבר למחיר המבצע הנקוב.

** אין כפל מבצעים באתר** 

קופונים

קיבלתם קופון? שווה לכם, הקופון תקף על כלל המבצעים באתר, ומעניק כפל מבצעים.  לשימוש בקופון, יש להזין את הקוד במקום המיועד לו בעגלת הקניות.

איך מקבלים קופון? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו במיידי קופון לשימוש מיידי במייל.

 

ורדינון שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן מבצעים מעת לעת באתר ללא הודעה מראש. מבצעי האתר אינם זהים למבצעי רשת החנויות וניתנים לשינוי מעת לעת.

בכל מקרה כל המבצעים יחולו בכפוף לתקנון האתר. לצפייה בתקנון לחצו כאן. ט.ל.ח

 

החזרות והחלפות

כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?

קניתם פריט באתר ושינתם את דעתכם ? אין בעיה .תוכלו להחזיר או להחליף את המוצר בחנויות שלנו - לבירור החנות הקרובה אליכם, עברו לעמוד איתור סניפים.
אם אתם נתקלים בקושי, שלחו לנו מסר בעמוד צור קשר ונשמח לסייע לכם במילוי ההנחיות או פנו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון  077-6149414 או במייל Here4u@vardinon.com.

איפה מחזירים מוצר פגום ?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים בצירוף הוכחת קנייה. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, תוכלו לגשת לאחד מסניפי הרשת עם המוצר ובצירוף אישור רכישה או חשבונית.

האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

מידות והתאמה

איך יודעים לבחור את מידות המצעים?

מידות סדינים
לפני רכישה של סדינים, מומלץ שתדעו מהו גודלו של המזרן שלכם. בדרך כלל, אורכו של מזרן הוא סטנדרטי, ונע בין 190 ל-200 ס"מ. ואולם ישנן מידות שונות של רוחב:
• במיטת יחיד רוחב המזרן הוא 90 ס"מ
• במיטה וחצי רוחב המזרן הוא 120 ס"מ
• במיטה זוגית רוחב המזרן יכול להיות 140 ס"מ, 160 ס"מ או 180 ס"מ

מידות ציפות וציפיות
• גודל סטנדרטי של ציפה זוגית הוא 200/220 ס"מ
• גודל סטנדרטי של ציפת יחיד הוא 150/200 ס"מ
• גודל סטנדרטי של ציפית הינו 50/70 ס"מ

מידות מצעים לתינוקות
• גודל סטנדרטי של סדין לתינוק הוא 35/45 ס"מ
• גודל סטנדרטי של ציפה לתינוק הוא 100/150
• גודל סטנדרטי של ציפית לתינוק הוא 35/45 ס"מ

שירות לקוחות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?
תוכלו לפנות אלינו בטלפון 077-6149414 או במייל Here4u@vardinon.com.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
שירות הלקוחות שלנו פועל בין השעות 09:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00-14:00. נשמח לקבל את פנייתכם.

מהי מדיניות האחריות שלכם?
אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 6 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, תוכלו לגשת לאחד מסניפי הרשת עם המוצר ובצירוף אישור רכישה או חשבונית. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

אבטחת מידע

כיצד אתם מאבטחים את המידע האישי שהזנתי באתר?
למידע נוסף על שיטות האבטחה של האתר לחצו כאן

חיובים ותשלומים

מה אפשרויות התשלום באתר ?
התשלום באתר אפשרי באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי ובאמצעות חשבון paypal

האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן. מדיניות התשלומים שלנו היא:

ברכישה בסכום של עד 299.90ש"ח תשלום 1.
ברכישה בסכום מעל 300ש"ח ניתן לבחור עד 7 תשלומים.

כיצד מקבלים חשבונית?
החשבונית תצורף להזמנה ותגיע אליכם  יחד עם ההזמנתכם 

כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?
בבקשה פנו לשירות הלקוחות שלנו,בטלפון 077-6149414 או במייל Here4u@vardinon.com.


שיווק דיגיטלי Websem